FAQ

Często zadawane pytania

Czy stać nas na usługi wedding plannerek?

Jeśli stać Cię na wesele, to stać Cię na wsparcie wedding plannerek. Jeśli organizujecie małe przyjęcie i Wasz całkowity budżet to kilka tysięcy złotych, to rzeczywiście może nie być Was stać na kompleksową organizację dnia ślubu. Wtedy warto rozważyć samą koordynację albo kilkugodzinne konsultacje. Jeśli jednak organizujecie wesele z nieco większym budżetem, to pomożemy Wam go tak rozplanować, aby znalazło się w nim miejsce na nasze wynagrodzenie. Ogólna ofertę wraz z cenami znajdziesz tutaj – Oferta.

Jak często będziemy się kontaktować, podczas współpracy?

Podczas współpracy cały czas jesteśmy dla Was dostępne do kontaktu. Bieżące sprawy omawiamy mailowo/na Facebook’u/na WhatsApp’ie. Co jakiś czas umawiamy się na spotkania (online albo na żywo), aby omówić większe partie tematów. Częstotliwość tego kontaktu zależy od Waszych potrzeb i etapu organizacji na jakim jesteśmy w danym momencie. Na początku współpracy i przed samym dniem ślubu tych rozmów i spotkań jest zawsze najwięcej.

Kto podejmuje decyzje co do ślubu i wesela?

Te osoby, które ten ślub biorą, czyli wy. My przedstawiamy Wam różne opcje, doradzamy bazując na naszym doświadczeniu i znajomości Waszych potrzeb/możliwości. Jednak decyzyjność jest zawsze po Waszej stronie. Zarówno jeśli chodzi o nadanie kierunku planom, jak i wybranie poszczególnych usługodawców.

Czy pobieracie prowizję od polecanych usługodawców?

Nie, nigdy. Polecamy usługodawców, którzy są świetnie w swoje robocie, są prawdziwymi profesjonalistami i najbardziej pasują do Was i Waszych oczekiwań. Nie dlatego, że zarabiamy na tym dodatkowe pieniądze.

Jak długo przed ślubem najlepiej się do was zgłosić?

Im wcześniej, tym lepiej, czyli kiedy tylko podejmiecie decyzję o organizacji dnia ślubu. Wybór wedding plannerki powinien być pierwszym krokiem w przygotowaniach. Nie musicie mieć wybranej daty, zarezerwowanej sali czy nawet określonej wizji ślubu – wszystko to dopracujemy razem. Najczęściej pary zgłaszają się do nas na 1 – 1,5 roku przed ślubem. Jednak możecie zgłosić się do nas zarówno wcześniej (nawet na 3 lata przed dniem ślubu), jak i później (do 2-3 miesięcy przed Waszą datą).

Jakie wesela organizujecie?

Jakie tylko chcą nasi klienci! Całonocne, huczne wesela dla 200 gości, jak i kilkugodzinne przyjęcia na 15 osób. W stylu glamour, rustykalnym, romantycznym, eleganckim, z motywem przewodnim albo bez. Na sali weselnej, w ogordzie, w namiocie, na statku. Ślub cywilny, symboliczny/humanistyczny, wyznaniowy. Dla par heteroseksualnych i jednopłciowych. Dla par mieszkających w Polsce, jak i gdziekolwiek indziej na świecie.  Więcej o naszych dotychczasowych parach możecie zobaczyć tutaj – Nasze pary.

W czym wasza pomoc jest lepsza, od pomocy naszych bliskich?

Przede wszystkim jest profesjonalna. Organizacja ślubów to nie tylko nasza pasja, ale przede wszystkim praca. Mamy duże doświadczenie, w przeróżnych sytuacjach i żaden pomysł nie jest dla nas zbyt szalony, a żadne problem zbyt skomplikowany. Jesteśmy też częścią branży ślubnej, dzięki czemu doskonale wiemy co dzieje się za kulisami. W samym dniu ślubu, kiedy wszystko koordynujemy, również jesteśmy w pracy, a chyba nie chcesz, żeby Twoi bliscy tak właśnie się czuli na Waszym przyjęciu?

Dlaczego powinniśmy wybrać was, a nie konkurencyjną firmę?

Bo nas polubiliście 😉 Trochę żartem, ale jednak serio. Jest wiele firm wedding plannerskich, które równie dobrze jak my, zorganizują Wasz dzień ślubu. Tak samo jak my, mają na swoich kontach doświadczenie, wiedzę i zadowolonych klientów. Jednak we współpracy z wedding plannerką chodzi o coś więcej – o to, jak się przy nas czujecie. Swobodnie? Bezpiecznie? Czujecie, że doskonale rozumiemy, o co Wam chodzi? Pozytywnie odbieracie nasze żarty i vibe, jaki roztaczamy? Jeśli tak, to właśnie na nas powinniście się zdecydować. Jeśli nie, to zdecydowanie powinniście wybrać inną firmę (chętnie polecimy Wam kilka znakomitych wedding plannerek).

Czy mówicie po angielsku?

Tak, obie płynnie porozumiewamy się po angielsku (mówiąc, pisząc i słuchając).  Z niektórymi parami całą komunikację prowadziłyśmy w języku angielskim, kiedy to jedno z nich (albo oboje) nie znali j. polskiego. Zawsze doskonale się dogadywaliśmy i oboje z narzeczonych mogli być włączeni w cały proces organizacji dnia ślubu. Na prawie wszystkich weselach, które koordynujemy są zagraniczny goście i zawsze jesteśmy w stanie się z nimi dogadać. Nawet jeśli nie mamy żadnego wspólnego języka, co też się zdarzało 😉

Nasza sala ma konsultanta/managera. Czy potrzebujemy też was?

Manager czy konsultant ślubny pracujący na sali weselnej zajmuje się sprawami związanymi z salą. Tylko i wyłącznie. Może coś doradzić czy polecić innych usługodawców, ale nigdy nie będzie to skrojone pod Was i Wasze potrzeby. Wedding plannerka zajmuje się natomiast całokształtem Waszego dnia – przygotowaniami, ślubem, weselem i wszystkim dookoła. Jesteśmy też z Wami przez cały proces organizacji. Do każdej współpracy podchodzimy holistycznie, poznajemy nasze pary i dopasowujemy swoje działania do ich sytuacji. Manager z sali i wedding plannerka to po prostu dwa zupełnie inne zawody w branży ślubnej.

Gotowi na współpracę z nami?